Plantur21

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Prosba o příspěvek k diplomové práci 
Autor Zpráva
Odpovědět s citací
Dobrý den, studuji speciální pedagogiku a píšu diplomovou práci na téma SPECIFICKÉ POTŘEBY DĚTÍ S DM1 V RÁMCI ŠKOLNÍ DOCHÁZKY.
Chtěla bych tímto oslovit rodiče dětí s DM1 v předškolním a mladším školním věku (tj. cca do 10 - 11 let). Případné dobrovolníky bych poprosila o rozhovor, který by se týkal zejména jejich zkušeností s přístupem pedagogů k žákům s DM1, kteří podporu v péči ještě potřebují.
Předem děkuji za ochotu, v případě zájmu o sdílení Vašich zkušeností (možno i anonymně) mne, prosím kontaktujte na lenka.kuchtova@seznam.cz

S pozdravem a přáním úspěšných dní
Bc. Lenka Kuchtová

Přikládám anotaci mé diplomové práce:
Diplomová práce se zabývá specifickými potřebami dětí s diabetes mellitus 1. typu v předškolním a mladším školním věku. V teoretické části bude definováno metabolické onemocnění diabetes mellitus 1. typu, budou popsána režimová opatření a specifika, která toto chronické onemocnění přináší do života rodin a samotných nemocných dětí. V práci budou vymezeny situace, ovlivňující edukační a socializační proces. Bude navržen postup, jak tyto specifické potřeby dítěte, spojené s diabetes mellitus 1. typu, v rámci školní docházky optimálně naplnit.
Cílem praktické části je zjistit, jaká očekávání mají rodiče těchto dětí vzhledem k pedagogům. Další výzkumné šetření je zaměřeno na pedagogy. Metodou dotazníku bude ověřeno, co mohou a jsou ochotni při zajištění specifických potřeb těchto žáků nabídnout.
Výstupem práce bude metodická příručka pro učitele dětí předškolního a mladšího školního věku, směřovaná k seznámení spolužáků s problematikou nemoci,
s režimovými opatřeními a dalšími zvláštnostmi, které provázejí život dítěte s diabetes mellitus 1. typu.

sob 30. čer 2012 20:47:04
Odpovědět s citací