Plantur21

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
diabetické dítě v mŠ 
Autor Zpráva

Odpovědět s citací
Dobrý den, jsem učitelka v mš a nedávno byl u jednoho z mých žáků diagnostikován diabetes. Poradíte mi, co mám jako učitelka nejvíce sledovat a na co si mám dávat pozor. Jaké jsou zkušenosti se začleněním dětí do běžné třídy s 28 dětmi. Děkuji za radu.

stř 11. kvě 2011 21:22:44
Odpovědět s citací
Dítě podle mne nemá žádné omezení.Mám též dítě diabetika.Asi u takto malých dětí to budete muset sledovat jeho stav.A to tím,že si bude muset dítko měřit glykémii(resp.vy mu ji budete muset měřit).Pokud pojedete s dětma na výlet,bude muset jet jeden z rodičů s ním.Anebo dítě zůstane doma....nebo v jiné třídě. Jídlo (svačinky,oběd)vážit dle tabulek.A rodiče by vám měli poskytnout informace.Ale ti asi jsou z toho taky pěkně vylekaní.(vlastní zkušenost).Hlavně neztrácet dítě z dohledu.Jinak opravdu může dělat všechno,co ostatní,podle aktuálního stavu.

čtv 12. kvě 2011 7:02:09
Odpovědět s citací
Mám dítě s diabetem již dva roky ve školce na celý den, nyní předškolák. Hlavní je spolupráce s rodiči, chce si to s něma sednout třeba na jeden den a oni samy by Vám měli vysvětlit jestli budou něco po školce vyžadovat. Záleží také o jak staré dítko jde :-). Pokud dítko pozná, že mu není dobře, máte vyhráno. Důležité je mít kontakt s rodiči, jinak je vše OK, je to úplně normální dítě. My jsme koupili malému mobil, takže pokud se něco děje, paní učitelka nám volá. Na oběd tam chodím já nebo manžel píchnout inzulín a pokud jedou na výlet jen dopoledne, jede sám. Pokud na celý den, jede někdo s rodiny s ním. Nebojte se toho.
Má svačinu v jiný čas než ostatní, paní učitelka ho někdy na to zapomněla upozornit a tak jsme koupili hodinky, kde nastavíme čas a ony zazvoní. Dítě pak samo upozorní paní učitelku, že má svačinu, je to dobré hlavně když se jich střídá více.

čtv 12. kvě 2011 10:29:20

Odpovědět s citací